Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Edição Actual
Edições Anteriores
Editorial Team
Modelos
Modelos para artigos
Modelo para Avaliação
Formação
Sugestão de Leitura
Revistas Associadas
RAC: revista angolana de ciências
Revista Sol Nascente
About
About the Journal
Submissions
Announcements
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 2 (2022): julho-dezembo
Vol. 2 No. 2 (2022): julho-dezembo
Published:
2023-01-13
Editorial
Historical review of the emergence of the Escola Superior Pedagógica do Bié
Rosa Maria de Nascimento Capaco, Alfredo Maria de Jesus Paulo
1-4
PDF (Português (Portugal))
Artigos
Educational attention to early childood in Angola from 1975 to 2021. Main transformations.
Yusdalmis Anache Calunga Gando, Evaristo Vitangui Gando
5-19
PDF (Português (Portugal))
The teaching of geometry in primary education. A study with an institution in the municipality of Benguela, Angola
Alberto Domingos Jacinto Quitembo , Hélder Manuel Pinto Chipuco
20-37
PDF (Português (Portugal))
Methodological actions to solve problems in the teaching-learning process of Linear Algebra
João Samoma Fernando
38-58
PDF (Português (Portugal))
Development of computational thinking from the teaching-learning process of Discrete Mathematics: a systematic literature review.
Leandro Daniel Pérez Tamayo, Ivonne Burguet Lago, Walfredo González Hernández, Dunia Reyes Abreu
59-67
PDF (Português (Portugal))
Students Adaptation in High Education (QAES): Validation Scales to Angolan`s Reality
Armando Niemba, Leandro Almeida
68-83
PDF (Português (Portugal))
El papel del docente en la formación del futuro docente y sus retos: un compromiso con la profesión
Armando Sangueve Sachitota
84-95
Indices
Índices da Revista
Mapa
Procedência Geográfica dos Leitores da RECIPEB
Language
Español (España)
Português (Portugal)
English
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems