Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Edição Actual
  • Edições Anteriores
  • Editorial Team
  • Modelos
    • Modelos para artigos
    • Modelo para Avaliação
  • Formação
    • Sugestão de Leitura
  • Revistas Associadas
    • RAC: revista angolana de ciências
    • Revista Sol Nascente
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Announcements
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 2 No. 2 (2022): julho-dezembo

Vol. 2 No. 2 (2022): julho-dezembo

					View Vol. 2 No. 2 (2022): julho-dezembo
Published: 2023-01-13

Editorial

  • Historical review of the emergence of the Escola Superior Pedagógica do Bié

    Rosa Maria de Nascimento Capaco, Alfredo Maria de Jesus Paulo
    1-4
    • PDF (Português (Portugal))

Artigos

  • Educational attention to early childood in Angola from 1975 to 2021. Main transformations.

    Yusdalmis Anache Calunga Gando, Evaristo Vitangui Gando
    5-19
    • PDF (Português (Portugal))
  • The teaching of geometry in primary education. A study with an institution in the municipality of Benguela, Angola

    Alberto Domingos Jacinto Quitembo , Hélder Manuel Pinto Chipuco
    20-37
    • PDF (Português (Portugal))
  • Methodological actions to solve problems in the teaching-learning process of Linear Algebra

    João Samoma Fernando
    38-58
    • PDF (Português (Portugal))
  • Development of computational thinking from the teaching-learning process of Discrete Mathematics: a systematic literature review.

    Leandro Daniel Pérez Tamayo, Ivonne Burguet Lago, Walfredo González Hernández, Dunia Reyes Abreu
    59-67
    • PDF (Português (Portugal))
  • Students Adaptation in High Education (QAES): Validation Scales to Angolan`s Reality

    Armando Niemba, Leandro Almeida
    68-83
    • PDF (Português (Portugal))
  • El papel del docente en la formación del futuro docente y sus retos: un compromiso con la profesión

    Armando Sangueve Sachitota
    84-95

Indices

Índices da Revista

 

 

 

 

 

 

 

 

 

licença

Mapa

Procedência Geográfica dos Leitores da RECIPEB

Map

contador de visita

Language

  • Español (España)
  • Português (Portugal)
  • English

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Developed By

Open Journal Systems

Revista Electrónica da Escola Superior Pedagógica do Bié 
RECIPEB: Revista Científico-Pedagógica do Bié | ISSN. 2789-4487
Rua Serpa Pinto, Kuito, Bié, Angola

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.